Xiaomi Mi Note 3 (JASON) MIUI v-10.3.1.0 Google Camera Hakkında

Herkese merhabalar arkadaşlar.
Eski bloğumla pek alakadar olamadığım için bazı kısıtlamalar gelmiş.
Ben de onlarla uğraşmak yerine yeni bir blog açmaya karar verdim.
Dolayısıyla yeni bloğuma hepiniz hoş geldiniz öncelikle.

Konumuza gelecek olursak...
Bilindiği üzre Xiaomi geçtiğimiz günlerde stabil sürüme bir güncelleme sundu.
Bu güncelleme ile beraber bir çok kullanıcı eski yöntemler ile gcam kullanamadıklarını dile getirdi.
Ben de biraz uğraştım ve sorunsuz bir şekilde aktif etmeyi başardım.
Şu an için SADECE MiRoom V10.3.1.0 sürümünde deneme fırsatım oldu.
Bu nedenle şu an için paylaşım yapmayacağım.
Diğer romlarda da deneyip tamamen emin olduktan sonra paylaşım yapacağım.
Şimdiden müjdeli haberi vermek istedim.
Beklemede kalın.
Çok yakında paylaşım gelecek...
Sevgi ve saygılarımlar...


Paylaş:

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Fikirleriniz Bizler İçin Çok Önemli...

İstatistik

Son Yorumlar

32x32 Banner