AnKeBuT İndex Maker V3 // 'AnKeBuT

Selamün aleyküm dostlar.
Malumunuz index yapmak isteyen arkadaşlarımız çok.
Daha önce zaten paylaşmıştım. Bu da 3. versiyon.
Bir önceki versiyon ile hemen hemen benzer.
Eklemeler çıkarmalar vs var.
Kodlardaki bir kaç ufak hata vardı onlar giderildi.
Login panelini kaldırdım ki herkes kullanabilsin.
Biraz daha ana panelde iyileştirme yaptım.
Grafikler tamamen sıfırdan yaptım, bu daha hoş oldu 
Yeni FTP paneli ekledim. Bu panel öncekine göre daha kapsamlı.
Öncekinde kendi açmış olduğum free hosta upload edebiliyordunuz sadece.
Bunda ise kendi hostunuza yükleme yapabileceksiniz.
Sınırlama yok tabiki 
Ek olarak önizleme panelini geliştirdim.
Normal pencere halinde ve max boyutta olmak üzere iki şekilde önizleme yapabilirsiniz.
Sitede nasıl durduğunu daha iyi anlarsınız.
Text kısmında koyu renkleri sevmeyenler veya yazıların küçük olmasından şikayet edenler için ayarlamalar ekledim.
İstediğiniz renkte ve boyutta kod yazabilirsiniz artık.
IP ekleme scripti 1 taneydi, artık 20 farklı çeşit script var beğendiğinizi ekleyin 
Form boyutu daha önce sabitti artık kendinize göre ayarlayabilirsiniz 
Bu kadar yeter sanırım 

Not: Programı yaptığım pcde virüs programı olmadığı için 1 adet virüs görmüş. Güvenemeyen kullanmasın 

+ Programın ismi: AnKeBuT İndex Maker v3
+ Programın sürümü: v3
+ Kullanılan programlama dili: Vb.Net
+ Programın ve kaynak kodunun adresi: 'AnKeBuT
+ Sistem Gereksinimleri: Microsoft .Net Frame Work 2

+ Program Açıklama: Profesyonele yakın bir şekilde index hazırlamanıza yarar.
+ Özellikler: Barındırdığı hazır kodlar sayesinde hızlı bir şekilde index yapabilirsiniz.


+ İndirme Linki:
MediaFire
Dosya.co
Box.com


+ VirusTotal Sonuçları: https://www.virustotal.com/tr/file/8a2cdf3ab31da6d05382b524b36b547ff300e08e374a5c960b948688478474aa/analysis/1492259735/


- Programdan Bir Kaç Kare: 



Paylaş:

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Fikirleriniz Bizler İçin Çok Önemli...

İstatistik

Son Yorumlar

32x32 Banner